[Clothing] Ellus Boxer Line

7 comments
Hey you guys! What's up? (Yeah, ctrl c and ctrl v from this post =P)Ellus is my new fave brand. XD I was looking for some new underwears to me and I loved it when I saw, so I decided making this set. (but would be only to TS3) This boxer it was based in this on that site, but I put more colors.
Well, guys, I hope y'all enjoy it, 'cause always made with love and affection.

You can find sims 3 version here.

~ XO


P.s.: This CC was published on October 9, 2014. I'm resposting 'cause I edited it, adding a new texture and some adjustments. And I tagged it in its categorie, I forgot to do this before.

Did you like this set? Follow me!


Download
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 comments

  1. Amo essas cuecas,ficam perfeitas! ;)

    ReplyDelete
  2. Você Poderia me ajudar? Quando eu boto em um Sim meu fica totalmente invisível e as pernas desaparecem :C

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Olá, Uchiha. Perdão a demora, eu quase nem entro mais nos meus blogs devido a falta de tempo para postar algo ou responder aos comentários.
      Eu editei uma mesh do LLS, e pode ser baixado aqui na página de download de uma boxer que fiz.
      http://thesims4id.blogspot.com.br/2016/04/billabong-boxer-tchico-2.html

      Delete
  4. Podia fazer mais cuecas para sims homens? Eu gosto muito delas só que quando boto em um sim meu ela fica totalmente invisível pois já faz tempo que vc fez... podia fazer mais cuecas assim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu também gosto de fazer cuecas. É uma das coisas que mais gosto de fazer, LOL, mas ultimamente, devido a faculdade e trabalhar pro meu pai, tá um pouco puxado.
      Assim que eu entrar de férias próxima semana, colocarei as mãos na massa. Abraços!

      Delete